سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی همزمان با دهه فجر در بین مددجویان و نیازمندان استان لرستان توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، جاسم محمدی فارسانی،مدیرکل کمیته امداد لرستان  اظهار کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های دهه فجر صورت گرفته که در این زمینه کمیته امداد چند برنامه از جمله رزمایش کمک مومنانه و واگذاری واحد‌های مسکونی را اجرا خواهد کرد.

او افزود: در دهه فجر بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود که این برنامه همزمان در همه شهرستان‌ها اجرا خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به واگذاری سه هزار واحد مسکونی تصریح کرد: این تعداد واحد در قالب چندین تفاهم نامه با سپاه، مسکن مهر و واحد‌های تخریبی سیل سال گذشته بوده که با مشارکت کمیته امداد و خیرین تکمیل و به مناسبت دهه فجر واگذار می‌شوند.

محمدی از افزایش کمک‌های خیرین در طرح ایتام و محسنین خبر داد و عنوان کرد: بیش از ۱۰ هزار ایتام تحت پوشش کمیته امداد هستند که در ۹ ماهه اول امسال حامیان این طرح ۲۴ میلیارد تومان کمک کردند که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

او بیان کرد: همچنین در این مدت مردم استان شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت صدقه کمک کردند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.