سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور خنداب

تردد خودروهای سنگین، به ویژه تانکرهای حمل سوخت از محور خنداب استان مرکزی تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری مرکزی گفت: تردد خودروهای سنگین، به ویژه تانکرهای حمل سوخت از محور خنداب استان مرکزی تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

زندیه وکیلی افزد: رفع نقاط حادثه خیز ورودی شهر خنداب در حال اجرا است و ایمن‌سازی ورودی مسیر خنداب در شهرستان شازند نیز از طرح‌های ضروری به شمار می‌رود.

او اضافه کرد: رانندگان خودروهای سنگین به دلیل نزدیکی مسافت، از جاده خنداب تردد می‌کنند اما از روز گذشته (شنبه) با همکاری پلیس راه این ممنوعیت تردد اعمال می‌شود، البته جاده ارتباطی همدان-ملایر استاندارد و دو بانده است که باید از ظرفیت آن استفاده شود.

معاون عمرانی استانداری مرکزی در مورد ایمنی سازی بلوار ورودی شهر جاورسیان بیان کرد: ایمن سازی این مسیر و نصب تابلو و علائم ورودی جاورسیان باید در اسرع وقت انجام شود، تا این بلوار برای دهه فجر آماده بهره برداری شود.

او ادامه داد: 7 کیلومتر از مسیر اصلی و سراسری محور توره به بروجرد در باند دوم تا پایان دولت یعنی نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد و زیر بار ترافیک خواهد رفت گام نخست این طرح عمرانی به طول ۷ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده، و هفت تقاطع زیرگذر و دو برگردان همسطح نیز به تصویب رسیده است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.