سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تلاش برای رفع موانع تامین و توزیع مایحتاج مردم در خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی با جدیت و مستمر پیگیر رفع و حل مشکلات و موانع تامین و توزیع مایحتاج مردم است و همکاری لازم را با دستگاه‌های مربوطه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم اخیراً در تامین و توزیع کالا‌های اساسی و مایحتاج مردم اختلالی به وجود آمده و به قشر متوسط و ضعیف مردم فشار آورده است که دستگاه قضایی جهت تحقق حقوق عامه با جدیت و مستمر پیگیر رفع و حل مشکلات و موانع تامین و توزیع مایحتاج ضروری مردم است و در رفع این مشکلات همکاری لازم را با دستگاه‌های متولی و مربوطه خواهد داشت.

او بر پیگیری جدی و مستمر دستگاه قضایی خوزستان جهت رفع موانع و مشکلات تامین و توزیع مایحتاج ضروری مردم تاکید کرد و افزود: باید تدابیر و راهکار‌های مناسبی برای رفع موانع تامین و توزیع مایحتاج ضروری مردم در اسرع وقت صورت بگیرد و همه دستگاه‌ها وظیفه دارند در این زمینه همکار‌های لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی بیان داشت: هدف از برگزاری این جلسه استفاده از ظرفیت دادگستری استان به منظور اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم برای حل مشکلات تامین کالا‌های اساسی و ضروری مردم می‌باشد و به دنبال راهکار اساسی و مناسبی برای رفع این موانع و مشکلات هستیم.

رئیس کل دادگستری خوزستان ادامه داد: دستگاه قضایی خوزستان علاوه بر پیگیری مستمر برای رفع مشکلات و موانع تامین درست کالا‌های ضروری و مایحتاج مردم، با افرادی که در این زمینه سهل انگاری یا ترک فعل داشتند بدون مماشات برخورد جدی و قاطعی خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: مقرر شد که جلساتی با این موضوع هفتگی برگزار و دستگاه‌های مربوطه گزارشی از وضعیت موجود تامین کالا و توزیع آن در بازار، اقدامات صورت گرفته و راهکارا‌های لازم برای خروج از این وضعیت و پیش بینی از وضعیت آینده بازار ارائه دهند و تصمیم های و تدابیر لازم و اثر بخشی در این خصوص اتخاذ گردد تا عملاً این پیگیری‌ها و تصمیمات صورت گرفته در سفره مردم نمایان شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.