سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

امنیت، نیاز حیاتی جامعه ومردم/مشارکت اصناف و بازاریان در ایجاد امنیت تاثیرگذار است

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه امنیت، نیاز حیاتی جامعه ومردم است، گفت:مشارکت اصناف و بازاریان در ایجاد امنیت نقشی مهم و تاثیرگذاری دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛ سرهنگ  دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار اعضاء اتاق اصناف استان، گفت: امنیت، ابعاد مولفه‌ها و شاخص‌های بسیار زیادی دارد که در حوزه اصناف و بازاریان، خود این افراد به عنوان یک مولفه تاثیرگذار در تولید امنیت عمومی و اقتصادی نقش مهمی دارند.

او افزود: اصناف به عنوان اصل مهم و کلیدی جامعه بوده که علاوه بر کارکرد‌های اقتصادی و به گردش درآوردن موتور رو به جلو پیشرفت‌های اقتصادی، در رویداد‌های مهم تاریخ انقلاب اسلامی نیز نقش غرور آفرینی داشته و حماسه‌های زیادی خلق کرده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به این که بازاریان از اوایل انقلاب تاکنون نقش انکار ناپذیری در پشتیبانی از انقلاب اسلامی و تامین نظم و امنیت جامعه بر عهده داشته اند، عنوان کرد: در عصر حاضر نیز اصناف نقش بی بدیلی در ارتقاء امنیت اجتماعی بر عهده دارند.

سرهنگ القاصی مهر، کسبه و بازاریان را از بازوان مهم و اساسی در اتقاء احساس امنیت در استان برشمرد و ادامه داد: کسبه و بازاریان نیز همانند نیروی انتظامی با اقشار مختلف جامعه سر و کار دارند و مردم در ارتباط مستقیم با آن‌ها قرار دارند و درکی که آن‌ها از کسبه و بازاریان پیدا می‌کنند از نحوه برخورد و تعاملات آن‌ها در مبنای قضاوت مردم است و باعث ارتقاء احساس امنیت در جامعه می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش بی بدیل بازاریان در تحقق شعار سال، بیان کرد:اصناف و بازاریان در زمینه قاچاق کالا و ارز، نقش بسزائی در کاهش این امر مهم داشته و بایستی همانند گذشته همکاری لازم را با نیروی انتظامی در جهت مبارزه با این پدیده شوم داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، اضافه کرد: تعامل بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و اصناف در سطح استان وجود دارد، ولی نباید به همین قدر بسنده کرد بلکه باید به دنبال ارتقاء این روابط باشیم.

او اعلام کرد:پلیس با برقراری امنیت، اصناف و بازاریان را در همه عرصه‌ها جهت ارائه خدمت بهتر به مردم یاری خواهد کرد و متقابلا اصناف نیز همیار خوب پلیس هستند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.