سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکران مجموعه پوستر فقط برای خدا در بغداد، دمشق، کرمان و مشهد

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: مجموعه پوستر فقط برای خدا به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بغداد، دمشق، کرمان و مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی اسدی، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مجموعه پوستر فقط برای خدا، روایاتی از سلوک و مکتب وی در شهر‌های مختلفی همچون دمشق، کرمان و مشهد به نمایش در می‌آید.

او افزود: مجموعه پوستر فقط برای خدا از ۱۷ تا ۲۷ دی جاری در فرهنگسرای ابورمانه در پایتخت سوریه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و همزمان با این ایام در مقتل شهدای مقاومت در بغداد نیز این آثار اکران می‌شود.

اسدی تصریح کرد: مجموعه پوستر فقط برای خدا در شهر مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی و همچنین در کرمان در اداره کل ورزش و جوانان و نیز دادگستری به نمایش در می‌آید.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان بیان داشت: نمایشگاه فقط برای خدا با حضور مدیرکل فرهنگ دمشق و رایزن فرهنگی ایران افتتاح شده است.

اسدی افزود: مجموعه پوستر فقط برای خدا پس از انتشار در هفته هنر انقلاب اسلامی در فروردین ماه امسال به زبان‌های انگلیسی، عربی، اردو، روسی و ترکی استانبولی ترجمه و در اختیار دوستداران سیدالشهدای مقاومت در سراسر جهان قرار گرفته است.

او گفت: در هفته هنر انقلاب اسلامی با انتشار مجموعه پوستری در بستر فضای مجازی، نگاه‌های بسیاری جذب روایت‌های کوتاهی از سیره و مکتب سیدالشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شد، مردی که حیات و مماتش فقط برای خدا بود.

اسدی تصریح کرد: مجموعه پوستر فقط برای خدا، عرض ارداتی است از هنرمندان متعهد ایران اسلامی به سردار دل‌ها شهیدحاج قاسم سلیمانی که این مجموعه پوستر را محمدرضا دوست محمدی طراحی کرده و احمد ایزدی و آذر همتی پژوهش و ویراستاری خاطرات را بر عهده داشتند و امین زاده تقی نیز مدیر این پروژه بوده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.