سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۷۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کرمانشاه

فرمانده مرزبانی کرمانشاه از کشف تعداد زیادی کالا و احشام قاچاق طی روز‌های اخیر توسط نیرو‌های مرزبانی استان به ارزش ۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   سردار یحیی الهی گفت: نیرو‌های مرزبانی استان با رصد اطلاعاتی و اشراف گسترده‌ای که بر محیط دارند توانستند چند باند قاچاق را در نواحی مختلف منهدم و کشفیات بسیار خوبی نیز حاصل شد.

او ادامه داد: از جمله اقدامات مرزبانان استان می‌توان به کشف ۸۰۰ هزار نخ سیگار و ۲ هزار بسته توتون، ۵۸۴ دستگاه وسایل برقی، ۵۰ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۱۹ دستگاه لپ تاپ و ۱۵۰ دستگاه اکسیژن ساز، چهار هزار و ۱۶۸ دست پوشاک قاچاق اشاره کرد.

سردار الهی افزود: کشف یک هزار و ۸۵۰ عدد شاخه گل، چهار هزار و ۵۲۰ عدد لوازم ماهیگیری، ۱۶ هزار و ۳۲۰ عدد باطری، چهار هزار و ۴۰۰ عدد ماسک، ۵۸۵ دستگاه ابزار آلات برقی و غیربرقی، ۲۲ دستگاه تلفن همراه، حدود یک و نیم تن روغن و خشکبار قاچاق از دیگر اقدامات مهم نیرو‌های مرزبانی استان بود.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در ادامه به احشام قاچاق کشف شده نیز اشاره کرد و گفت: باتلاش همکارانمان در نقاط مرزی استان ۵۵۸ راس دام سبک، ۲۲۳ راس دام سنگین و ۱۲۶ قطعه طیور کشف شد.

او همچنین از کشف پنج هزار و ۵۵۰ عدد قرص روانگردان، ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و تعداد زیادی کیف و کفش نیز خبر داد و گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده که اهم ان‌ها بیان شد به ۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

سردار الهی بیان کرد: در این راستا و با تلاش نیرو‌های مرزبانی ۲۶ قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند و ۲۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین متعلق به آن‌ها نیز توقیف شد.


دستگیری سارق حرفه‌ای در کرمانشاه

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه‌ای در کرمانشاه خبر داد.

 سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در حوزه شمال شهر کرمانشاه و شکایات مردمی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا مأموران کلانتری ۲۲ ظفر با افزایش گشت‌های هدفمند و زیر نظر گرفتن خیابان و کوچه‌های خلوت، موفق به شناسایی سارقی حین سرقت قطعات یک دستگاه خودروی سواری شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری سارق پس از تعقیب و گریزی کوتاه، تصریح کرد: وی به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت شامل ۱۵ فقره قطعات خودرو و ۱۰ فقره گوشی تلفن همراه در شهر کرمانشاه اعتراف کرد.

جاویدان از تلاش برای شناسایی اموال مسروقه خبر داد و گفت: سارق دستگیر شده نیز برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

او  پیشگیری از سرقت و مبارزه با این پدیده را جز مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.


انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.