سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی هفته گذشته؛

تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا در مهاباد ثابت ماند

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: هم‌اکنون ۲۱ بیمار در بخش کرونای بیمارستان این شهرستان بستری هستند که این تعداد نسبت به هفته گذشته ثابت مانده است.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: از مجموع بستری‌شدگان در بخش ویژه کرونا در این بیمارستان ۱۰ نفر مبتلا، ۶ نفر در بخش آی‌سی‌یو و ۲ نفر نیز به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند که حال عمومی مناسبی ندارند.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در این شهرستان ثبت نشده است، افزود: در این مدت ۳۰۵ مبتلای قطعی به کرونا نیز جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۲۹۵ نفر شهروند مهاباد و ۱۰ نفر نیز ساکن سایر شهر‌های کشور هستند، اما محل تولد آن‌ها مهاباد بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان مهاباد تاکنون بیش از ۶ هزار و ۳۰۴ مورد مبتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان شناسایی شده است.

بهزاد با بیان اینکه تجمع‌های خانوادگی و مراسم‌های گروهی بیشترین عامل شیوع بیماری کروناست، اضافه کرد: شهروندان در حد امکان، شب‌نشینی و دورهمی را به حداقل رسانده و دستورالعمل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.