سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منحنی کرونا در گلستان دوباره صعودی شد / آمار دورقمی فوتی‌ها و افزایش شهر‌های نارنجی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تعداد شهر‌های نارنجی استان به شش شهر افزایش یافت.

عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،با اشاره به شرایط شکننده و نگران کننده کرونا در گلستان گفت: با افزایش بیماران، علاوه بر گرگان، بندرگز، بندرترکمن و کردکوی، شهر‌های علی آباد کتول و مینودشت هم نارنجی شدند و بیقه شهر‌های استان در وضعیت زرد هستند.


عبدالرضا فاضل افزود: هم اکنون ۴۰۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۹۱ بیمار در بخش مرقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری اند و ۳۵ بیمار هم با دستگاه به حیات ادامه می‌دهند.


فاضل گفت: متاسفانه در شبانه روز گذشته ۱۱ هم استانی هم در بر اثر گرونا به رحمت خدا رفتند که در مقایسه با هفته‌های گذشته این آمار دو برابر شده است.


او با اشاره به این که کرونا، ویروس جمع دوست است به هم استانی‌ها توصیه کرد: تا زمان واکسیناسیون و یا کشف درمان قطعی این بیماری، سبک زندگی خود را تغییر دهند و با صبوری از میهمانی‌ها، دورهمی‌ها، تجمعات چه در فضای بسته و چه فضای باز، دوری کنند و در صورت خروج از منزل برای کار‌های ضروری حتما ماسک بزنند و فاصله از دیگران را رعایت کنند.


انتهای پیام / فا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.