سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نیرو‌های ۸۹ روزه شاغل در بخش‌های کرونایی استخدام می‌شوند

معاون دفتر توانمندسازی معاونت پرستاری وزارت بهداشت گفت: نیرو‌های ۸۹ روزه مانند سایر مشاغل فعال در بخش‌های کرونایی استخدام می‌شوند.

سعید لک معاون دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌های انسانی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص چگونگی امتیاز بندی نیروهای شرکتی، قراردادی و ۸۹ روزه شاغل در بخش های کرونایی در کشور اظهار کرد: بر اساس دستور العمل ابلاغی هر شهری که دارای یک بیمارستان بوده و بخشی از آن مربوط به کووید۱۹ است ، کمیته‌ای متشکل از رئیس دانشگاه، معاون توسعه جلسه‌ای تشکیل و وضع پرستاران بررسی و تعیین تکلیف می‌ شود.

او افزود: در دفترچه استخدامی اسمی از نیرو‌های ۸۹ روزه برده نشده است اما این به معنای تعلق نگرفتن امتیاز کار در بخش کرونا به نیرو‌های ۸۹ روزه نیست. در صفحه ۹ دفترچه نیرو‌های شرکتی، قراردادی، متعهدین خدمت را نام برده است؛ درست است که به صراحت عنوان ۸۹ روزه را قید نکرده است اما جزو نیرو‌های قراردادی تلقی می‌شوند و مشمول امتیاز مربوطه با توجه به تعداد روز فعالیت در آن بخش می‌شوند.

معاون دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌های انسانی معاونت پرستاری وزارت بهداشت در خصوص امتیاز تعلق گرفته به پرستاران شاغل در بخش‌های کرونایی برای آزمون استخدامی بیان کرد: در آزمون استخدامی پیش رو به ازای هرماه فعالیت مستقیم کارکنان ۲ درصد امتیاز کل به امتیاز کسب کرده فرد در مرحله آزمون کتبی و حداکثر تا ۲۰ درصد، در آزمون وزارت بهداشت افزوده خواهد شد.

او اضافه کرد: در صورت وجود سابقه خدمت کمتر از یک ماه، به ازای هر ۱۵ روز خدمت یک امتیاز به فرد تعلق می‌گیرد. بازه زمانی محاسبه سوابق برای اعطای امتیازات از تاریخ ۹۸/۱۲/۱ تا اعلام خاتمه فراگیری بیماری کووید۱۹ توسط ستاد ملی مقابله با کروناست.

معاون دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌های انسانی معاونت پرستاری وزارت بهداشت گفت: براساس برنامه ریزی انجام گرفته و طبق اعلام سازمان سنجش، آزمون استخدامی وزارت بهداشت در تاریخ ۲۴ بهمن برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.