سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محفل ادبی شب شعر شهدا برگزار شد

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری محفل ادبی شب شعر شهدا با حضور پیکر مطهر چند تن از شهدای گمنام خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی گفت: محفل ادبی همزمان با ایام سوگواری فاطمیه و در راستای گرامی داشت یاد شهدای سرافراز، عصر امروز (۱۸ دی ماه) در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس واقع در جنب بوستان شیرین برگزارشد.

او افزود: محفل ادبی شب شعر شهدا با حضور پیکر مطهر چند تن از شهدای گمنام، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران شهر و شاعران ادبی از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ و با رعایت دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی برپا شد.

معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه زبان هنر بهترین وسیله بیان احساسات است، گفت: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس که گنجینه‌های با ارزشی هستند باید با زبان هنر و شعر به نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه در این محفل ادبی، شاعران جوان و برجسته کرمانشاهی به قرائت اشعار خود در وصف ویژگی‌های شهدای دفاع مقدس خواهند پرداخت، بیان  کرد: شهدا الگوی ما هستند و ما باید شهدا را الگوی رسیدن به اهداف و آرمان مقدس انقلاب قرار دهیم.

این برنامه با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، معاونت فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شده است.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.