سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویزیت رایگان بیماران در الوارگرمسیری اندیمشک

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: طرح ویزیت رایگان از سوی تیم پزشکان به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در الوارگرمسیری در این شهرستان انجام شد.

عبدالرحمن روحانی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهید قاسم سلیمانی فرد مجاهد و الگویی نمونه در کار جهادی بودند به همین منظور در اولین سالگرد این شهید با طرح سردار دل‌ها ۱۲۰ ویزیت رایگان در مناطق محروم، دشت لاله، الوارگرمسیری، جااردو، مناطق صعب العبور این شهرستان از سوی بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان انجام شد.

او افزود: طرح شهید سلیمانی در مناطق محروم با حضور تیم پزشکی شامل، پزشک، پرستار، ماما، کارشناس بهداشت محیط و خانواده و بهورز انجام شد که افراد ساکن در این مناطق خدمات ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند و همچنین غربالگری و آموزش‌های لازم نیز به مادران باردار ساکن در این مناطق داده شد.

روحانی تصریح کرد: این طرح به صورت مداوم ادامه دارد، هر ۳ ماه یک بار تیم پزشکی به مناطق محروم و صعب العبور رفته و به افراد ساکن در این مناطق خدمات رسانی می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک ادامه داد: کارشناسان حوزه بهداشت با حضور در روستا‌های محروم و مناطق صعب العبور آب آشامیدنی را از نظر کیفیت و هرگونه بیماری آزمایش، و بررسی‌های لازم انجام شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.