سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی هیات داوران جشنواره طنز مجازی در کردستان

رییس انجمن هنر‌های نمایشی کردستان گفت: هیات داوران جشنواره طنز مجازی "مال، شانو، پی‌که‌نین " در استان کردستان معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فاتح بادپروا رییس انجمن هنر‌های نمایشی کردستان گفت: در راستای تلطیف فضای بحرانی جامعه و کشف استعداد‌های جوان و ایجاد روحیه شاد و امیدبخش و تقویت جنبه‌های آموزشی تئاتر با نگاه ویژه به رعایت دستورالعمل های بهداشتی این جشنواره در سطح استان برگزار می‌شود.

او افزود: پس از بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، ۳۲ اثر طنز کوتاه مجازی دارای شرایط لازم برای حضور در این رویداد فرهنگی و هنری بودند.

رییس انجمن هنر‌های نمایشی کردستان بیان کرد:موضوع نمایش‌های ارسال شده به این جشنواره آزاد است ولی در این رابطه اولویت با موضوعات مرتبط با شرایط بحرانی کرونا، ترغیب شهروندان به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مبارزه صحیح و فرهنگی و مشارکت جمعی در مقابله با کرونا، تقویت روحیه سالمندان جامعه و تجلیل از کادر بهداشت و درمان است.

بادپروا گفت: داوران این جشنواره متشکل از آقایان محمد زارع‌زاد، زاهد کریمی، نامیق خدایار، حسین مرادی و هیوا اسدبیگی است که بررسی آثار ارسالی به این جشنواره را آغاز کردند.

رییس انجمن هنر‌های نمایشی کردستان گفت: باتوجه به سوابق و تجارب ارزنده این هنرمندان در عرصه طنز وکمدی از سوی انجمن نمایش استان برای داوری این جشنواره که با استقبال خوب هنرمندان نیز مواجه شد، انتخاب شدند.

گفتنی است؛اختتامیه این جشنواره و اعلام نتایج و معرفی برگزیدگان اواخر دی امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.