سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد؛

هم افزایی میان مسئولان، راهکار تکمیل مجتمع فرهنگی تربت حیدریه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی گفت: هماهنگی و هم افزایی میان مسئولان برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری تربت حیدریه شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی هنری تربت حیدریه گفت: امروز در جهت تسریع در تکمیل مجتمع فرهنگی هنری هماهنگی و هم افزایی خوبی بین دستگاه‌های مختلف صورت گرفت و با توجه به طولانی شدن ساخت این پروژه نیازمند این بودیم که هماهنگی‌ها دقیق‌تر شود و فرآیند جذب بودجه صورت بگیرد و در نهایت حاصل کار یعنی اضافه شدن یک فضای جدید فرهنگی به این شهرستان فرهنگ دوست و دارای تاریخ فرهنگی با ارزش، امیدواریم با رفع موانع به نتیجه برسد.

او افزود: امیدوارم با نگاه همدلانه که بین مسئولان این شهر وجود دارد بتوانیم به سرانه فرهنگی تربت حیدریه بیافزائیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: پروژه مجتمع فرهنگی پروژه وسیعی است و بخش‌های مختلفی در آن تدارک دیده شده که سالن نمایش و سالن سینما هم جزئی از آن است. امیدوارم با هماهنگی‌هایی که بین مسئولان شهرستانی و استانی اتفاق خواهد افتاد و با توجه به نگاه جهادی موجود در بین مسئولان شهرستان و حمایت ما در استان به وظیفه خودمان عمل کنیم و پروژه را به نتیجه برسانیم.

مروارید بیان کرد:کار سرعت گرفته و در فرآیند جذب بودجه تسریع شده است و در کنار این پروژه در حال بررسی راه‌های دیگری برای احداث سینما در شهر هستیم و با همت و کمک اصحاب فرهنگ و هنر به ما در استان و پیگیری‌ها و هماهنگی‌های ما با وزارت فرهنگ و ارشاد کار اتمام پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت.

علی رستمی فرماندار تربت حیدریه نیز گفت: در خوشبینانه‌ترین حالت تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی هنری تربت حیدریه به ۲۵۰ میلیارد ریال پول نیاز دارد.

او افزود: تقریبا در حوزه دولت تامین این منابع در کوتاه مدت امکان پذیر نیست و استفاده از ظرفیت قانونی تبصره ۱۹ و استفاده از بخش خصوصی هم راه دیگری برای نتیجه بخشی است.

انتهای پیام//ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.