رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی تربت‌حیدریه گفت: تامین نیاز‌های ضروری آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تربت‌حیدریه نیازمند به ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار است که تاکنون موارد مورد نیاز تجهیز شده است.

عظیم چوپان رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی تربت‌حیدریه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: نیاز‌های تجهیزاتی مورد نیاز سازمان خرید خودرو فرماندهی، نجات و پیشرو، خرید ماشین آلات سنگین عملیاتی، خرید دستگاه تنفسی و.. است .

او فعالیت‌های انجام شده در خصوص کاهش هزینه‌های سازمان آتش نشانی تربت حیدریه را شامل  بازسازی خودرو‌های عملیاتی توسط کمیته فنی سازمان به تعداد ۶ دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین با کاهش هزینه تقریبی ۲ میلیارد ریال را عنوان و افزود: تجهیزاتی که از ابتدای امسال به سازمان افزوده شده شامل خودرو نیمه سنگین هیوندا، اهدا سه دستگاه موتور سیکلت از طریق خیر، بیسیم دستی و خورویی، نصب دکل بیسیم ایستگاهی، خرید لباس عملیاتی و نجات، خرید بسکت نجات برای حمل مصدوم در حوادث، خرید تجهیزات انفرادی برای پرسنل شامل گرمکن ورزشی، کفش ایمنی، تیشرت ورزشی و کاپشن از جمله این وسائل است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی تربت‌حیدریه  در خصوص امکانات آتش نشانی تربت حیدریه ادامه داد: امکانات آتش نشانی تربت حیدریه هنوز به نقطه مطلوبی نرسیده، ولی در بحث مقایسه با شهر‌های هم طراز در یک سطح هستیم، همچنین فقدان نردبان هیدرولیکی برای مهار حریق در ارتفاعات بیش از سه طبقه از دیگر مشکلات ما است که برای تهیه این نردبان ۳۲ متری به اعتباری معادل ۱۸۰ میلیارد ریال نیازمند هستیم که نیاز‌های سازمان نوسازی ایستگاه مرکزی، احداث ایستگاه در منطقه قرنی و بلوار باهنر و احداث پایگاه در هسته مرکزی بازار مورد نیاز است.

چوپان بیان کرد: البته مشکل ما صرفا با تهیه نردبان برطرف نمی‌شود، زیرا متاسفانه برخی معابر تربت حیدریه به شکلی است که حتی اگر این نردبان هم موجود باشد، خودرو حمل نردبان قادر به عبور از همه معابر دچار حریق نمی‌باشد.
انتهای پیام // م. س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.