سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش دستمزد بیش از تورم بوده است

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در مجموع هر وقت برای دستمزد و مزایا تصمیم گرفتیم ۲ درصد از میزان تورم جلوتر بودیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حاتم شاکرمی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی خراسان رضوی گفت: دستمزد امسال نسبت به پارسال در مجموع مزد و مزایا نزدیک به ۴۲ درصد افزایش یافت در صورتی که میزان تورم کمتر از این بود.

او افزود: سیاست دولت همواره بر کاهش فاصله مزد و تورم بوده است و سعی کردیم در قالب ظرفیت شورای عالی کار به سوی عملیاتی کردن این سیاست پیش برویم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: کسانی که می‌گویند شورای عالی کار مطابق با تورم به وظیفه خود عمل نکرده است این آمار و ارقام را در نظر بگیرند که به عنوان نمونه پارسال بیش از ۴۲ درصد افزایش مزد داشتیم، اما قبول داریم که اتفاقاتی که امسال رخ داد این تصمیم بسیار خوب را کمرنگ کرد.

شاکرمی بیان کرد: خراسان رضوی با حدود ۱۴۰۰ تشکل کارگری و کارفرمایی نقش محوری در تصمیم سازی و تصمیم گیری مربوط به جامعه کار و تولید دارد.

او تصریح کرد: پارسال در دولت همچنین سند ارزشمند " کار شایسته" به تصویب رسید که آزادی انجمنها، اشتغال مولد، عدالت اجتماعی، منع کار کودک و سلامت نیروی کار برخی از مواد این سند است.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.