سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازماندن نماینده فارس از صعود به لیگ دسته یک فوتسال

رعد پدافند اصفهان با شکست چابک شیراز ، راهی لیگ دسته یک فوتسال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،در آخرین روز از دور برگشت مرحله نهایی مسابقات دسته ۲ فوتسال مردان باشگاه های کشور و از گروه نخست ، تیم چابک شیراز با نتیجه ۴-۲ مغلوب رعد پدافند اصفهان شد تا شانس صعود به لیگ دسته یک فوتسال را از دست بدهد.

در دقایق نیمه نخست این بازی بازیکنان چابک تمرکز لازم را نداشتند و ۳ گل دریافت کردند تا وحید قاسمی سرمربی چابک با استفاده از سیستم پاورپلی سیستم تیمش را تغییر دهد که این موضوع باعث شد نماینده فارس ۲ گل خورده را جبران و نیمه نخست ۳-۲ بسود رعد پدافند اصفهان به پایان برسد.

نیمه دوم را بازیکنان چابک شیراز بهتر آغاز کردند و استفاده نکردن از موقعیت ها اجازه گلزنی مجدد را به فوتسالیست های شیرازی نداد تا در دقایق پایانی و زمانی که تیم چابک رو به استفاده از سیستم پاورپلی آورده بود ، دروازه بان رعد پدافند اصفهان گل چهارم نماینده اصفهان را به ثمر برساند و حکم صعود اصفهانی ها به لیگ دسته یک فوتسال را امضا کند.

در این گروه تیم های عقاب تبریز با ۱۹ و رعد پدافند اصفهان با ۱۷ امتیاز جواز صعود به رقابت های فصل بعد دسته یک فوتسال را به دست آوردند و تیم چابک شیراز با ۱۵ امتیاز سوم شد.

دور برگشت مرحله نهایی گروه نخست مسابقات دسته ۲ فوتسال مردان باشگاه های کشور به میزبانی سالن بعثت کلاردشت برگزار شد .

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.