چابک شیراز با شکست تیم صدرنشین عقاب تبریز، برای صعود امیدوار ماند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در روز چهارم دور برگشت مرحله نهایی گروه نخست لیگ دسته یک فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، تیم چابک شیراز در دیداری حساس مقابل تیم صدرجدولی عقاب تبریز با نتیجه نزدیک ۴-۳ به برتری دست یافت.

نیمه نخست این بازی ۲-یک بسود تبریزی‌ها پایان یافت، اما در نیمه دوم تلاش بازیکنان وحید قاسمی در تیم چابک دو چندان شد و موفق شدند با زدن ۳ گل دیگر، ۴-۲ از حریف پیش بیفتند تا گل ثانیه‌های پایانی عقاب تبریز هم مانع از پیروزی نماینده فارس نشود.

تیم چابک شیراز با این برد و ۱۵ امتیاز به طور موقت به رده دوم جدول رده بندی گروه نخست لیگ دسته ۲ فوتسال صعود کرد و در صورتی که تیم زندی بتن کلاردشت در بازی ساعت ۱۷ امروز با رعد پدافند اصفهان به پیروزی نرسد، در روز پایانی با کسب ۳ امتیاز، جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک فوتسال را به دست خواهد آورد.

از این گروه تیم عقاب تبریز با ۱۹ امتیاز و کسب مکان نخست به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته یک فوتسال صعود کرده است.

بازی‌های دور برگشت مرحله نهایی گروه نخست لیگ دسته ۲ فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور تیم‌های عقاب تبریز، زندی بتن کلاردشت، چابک شیراز، رعد پدافند اصفهان، خلیج فارس ماهشهر و تیام گلوگاه به میزبانی کلاردشت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار