سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از ۱۸ هزار بسته معیشتی در زنجان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از توزیع بیش از ۱۸ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بین گروه‌های هدف در قالب طرح "شهید حاج قاسم سلیمانی" خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، بابایی معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون سپاه استان در تولید و توزیع اقلام بهداشتی و بسته‌های کمک معیشتی فعال بوده است.

او افزود: در این راستا نسبت به شناسایی ۶۲ هزار خانواده آسیب پذیر و نیازمند در استان زنجان اقدام شده که هدفمند کردن فعالیت‌های رزمایش کمک مومنانه از مهمترین اهداف در این زمینه است.

بابایی ادامه داد: با اقدامات انجام گرفته خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد از بین دیگر خانواده‌ها تفکیک شدند و با توجه به شرایط کرونایی باید خانواده‌های نیازمند در استان زنجان حمایت شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بابیان اینکه کمک‌های مومنانه در زنجان تا پایان امسال ادامه خواهد داشت،گفت: همکاری‌های بین بخشی و کمک های خیرین می‌تواند در تحقق اهداف سپاه در راستای اجرای کمک های مومنانه بسیار تاثیرگذار باشد.


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.