سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تنها راه عدم بازگشت به وضعیت قرمز است

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف می‌توان انتظار عدم بازگشت به وضعیت قرمز را داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهریار شیری آراسته، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت:  تداوم و تشدید نظارت ها از سوی دستگاه های ذیربط و بویژه مراکز بهداشت و اتاق اصناف در راس برنامه های ستاد استانی است.

او بر اجرای دستورالعمل ها و پیگیری مصوبات ستاد کرونا ارتقای میزان رعایت دستورالعمل ها را عامل اصلی کمک به کاهش شیوع  و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا عنوان کرد.

آراسته افزود: برای حفظ وضعیت موجود و پایداری آن باید همه تلاش کنند چرا که با بازگشت به وضعیت قرمز علاوه بر مضاعف شدن تلاش و زحمات کادر درمان، از لحاظ اقتصادی هم اصناف متضرر می شوند.

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ضمن تشکر از همکاری خوب عوامل نیروی انتظامی در اجرای طرح محدودیت ترددها گفت: از اول اجرای طرح محدودیت شبانه(یک آذر) تاکنون نزدیک ۴۰ هزار جریمه در استان اعمال شده است.

او افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا علاوه بر شهرهای نارنجی، طرح محدودیت تردد شبانه خودروها(از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح) در شهرهای زرد هم اعمال می شود.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.