سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم توانمند سازی جوامع محلی در قالب برنامه‌های آموزشی

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد گفت: طرح توانمند سازی جوامع محلی با همکاری جمعیت هلال احمر استان در کوتاهترین زمان ممکن عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، جعفر امین مقدم، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد در نشستی با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، گفت: بهترین راه مقابله با بحران‌ها آموزش و افزایش آگاهی، ایجاد حس مسئولیت پذیری اجتماعی و استفاده از توان نیرو‌های محلی است.

او افزود: در هنگام بروز حوادث، وجود نیرو‌های مردمی آموزش دیده و همچنین وجود تجهیزات اولیه مستقر در محلات می‌تواند کمک شایانی در به حداقل رساندن خسارت‌های جانی و مالی برای شهروندان به همراه داشته باشد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد توجه به توانمند سازی جوامع محلی در قالب برنامه‌های آموزشی و همچنین استقرار تجهیزات اولیه و نحوه استفاده از آن‌ها را از جمله اقداماتی دانست که می‌تواند در توسعه و بهبود خدمات مدیریت شهری بسیار موثر باشد.

این مسئول اظهار داشت: بدین منظور توجه به برنامه ریزی‌های آموزشی و مدون جمعیت هلال احمر با رویکرد بین المللی آن می‌تواند در موفقیت هر چه بیشتر طرح توانمند سازی جوامع محلی در شهر میراث جهانی یزد و استقبال حداکثری از این طرح تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.