سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال ارتقای کیفیت نان هستیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در حال حاضر برنامه ای برای افزایش قیمت نان وجود ندارداما به دنبال ارتقاء کیفیت نان هستیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در حاشیه کارگروه آرد و نان گفت: از نانوایان می‌خواهیم برای نان‌های یارانه‌ای نوع اول تافتون از کنجد استفاده نکنند و نان را به صورت مصوب و با وزن مشخص به مشتری تحویل دهند.

او اضافه کرد: گندم یارانه‌ای با ۲ نرخ ۶۶۰ تومان (آرد یارانه‌ای نوع اول) و ۹۰۰ تومان (آرد یارانه‌ای نوع دوم) به فروش می‌رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: در شهرستان اصفهان بیشتر از آرد یارانه‌ای نوع دوم و در شهرستان‌های اطراف از آرد یارانه‌ای نوع اول استفاده می‌شود.

او بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات نانوایی‌ها به سامانه ۱۲۴، بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

قاضی عسگر خاطرنشان کرد: سال گذشته قیمت نان در اصفهان افزایش نیافت اما در آبان ماه امسال بدنبال افزایش هزینه‌های نانوایان و اعتراضات آن‌ها پس از اقدامات کارشناسی نرخ تمام شده نان ۲۰ تا ۳۲ درصد افزایش قیمت داشت.

او اضافه کرد: در زمان حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان وجود ندارد، اکنون به دنبال ارتقاء کیفیت نان هستیم.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، حدود سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه آرد و نان به استان اصفهان تعلق می‌گیرد.

او اظهار داشت: آرد یارانه‌ای نوع اول به نانوایی‌های سنگک پز ارائه نمی‌شود بلکه با آرد یارانه‌ای نوع دوم پخت می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: اخیرا حدود ۱۳ نانوایی سنگک پز به صورت آزادپز مجوز گرفتند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.