سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۶ دی ماه سال ۹۹؛

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در جویبار/ توقیف خودروی حامل مواد مخدر در رامسر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۶ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۶ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ماموران پلیس آگاهی جویبار موضوع را با انجام اقدامات پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی مخفیگاه سه سارق حرفه‌ای و انجام هماهنگی قضائی توسط پلیس آگاهی، افزود: ماموران پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه هر سه سارق را دستگیر و در بازجویی‌های فنی از آن‌ها به راز ۹ فقره سرقت اماکن خصوصی، سیم‌های برق و کابل‌های مخابراتی پی بردند.

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی رامسر گفت: ماموران انتظامی رامسر درپی دریافت خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر در یکی از محور‌های مواصلاتی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خودروی حامل مواد مخدر که از استان گیلان وارد رامسر می‌شد را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با اشاره به کشف ۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر از داخل خودروی توقیفی، گفت:ماموران در این اقدام یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر را دستگیر کردند.

سرهنگ قیصری افزود:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.