سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکایت مشاغل مزاحم و آلودگی هوا در کرج

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر به کاهش آلودگی هوا کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احمد خیری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به آلودگی هوای این روز‌های کرج که برای همه شهروندان به دغدغه تبدیل شده است، گفت: ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده سطح شهر با هدف کاستن آلودگی هوا در دستور کار است.

او افزود: حذف انتشار آلاینده‌ها با انتقال مشاغل از مرکز شهر امکان پذیر است همچنین اجرای تمهیدات لازم از جمله نصب انواع فیلترها، اصلاح فرآیند‌های آلاینده، نوسازی و بهسازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج تجمع مشاغل همگن و تمرکز واحد‌های تامین کننده کالا و خدمات در مجتمع‌های درون شهری را ضروری خواند و گفت: هدایت و مدیریت سفر‌های زاید درون شهری موجب جلوگیری از انتشار بیشتر آلاینده‌های هوا و کمک به بهبود کیفیت هوای شهر می‌شود.

او با تاکید بر این که ساماندهی مشاغل علاوه بر مزیت‌های اقتصادی، ارزش‌های بهداشتی و محیط زیستی فراوانی نیز دارد، افزود: برای تحقق این مهم برگزاری جلسات کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به جد در دستور کار این سازمان است.

کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها به حذف مشاغل مزاحم به منظور حفظ آرامش محل سکونت شهروندان پرداخته است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.