سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۱.۵ میلیارد تومانی خانه امید به نیازمندان قروه‌ای

مدیرعامل مرکز نیکوکاری خانه امید قروه از کمک ۱.۵ میلیارد تومانی به نیازمندان شهرستان قروه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مصطفی ملکی مدیرعامل مرکز نیکوکاری خانه امید گفت: با همت نیکوکاران ۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد و به منظور ترویج سنت ازدواج آسان میان نوعروسان نیازمند اهدا شد.

او در ادامه تصریح کرد: امسال نیز ۱۰ سری جهیزیه به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان میان نوعروسانی که از طریق دفتر امام جمعه و سایر ادارات قروه معرفی شده بودند، اهدا شد.

ملکی اذعان داشت: امسال ۵ هزار بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان میان خانواده‌های دارای بیمار کرونایی، دست‌فروشان، اقشار کم‌درآمد و نیازمندان در مقاطع مختلف توزیع شده است.

او در مورد سایر فعالیت‌های مرکز مردم نهاد خیریه خانه امید افزود: در سال گذشته نیز در ۲ مرحله ۲۰ سری جهیزیه به ارزش تقریبی ۳۶۰ میلیون تومان میان نوعروسان نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شد.

ملکی ادامه داد: مرکز نیکوکاری خانه امید از سال ۹۷ با دریافت مجوز‌های لازم زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت خود را برای خدمت به محرومان و نیازمندان به منظور فقرزدایی در قروه آغاز کرده است.

او در پایان تصریح کرد: بیشترین حامیان مرکز نیکوکاری خانه امید شامل بازاریان، کارمندان و اقشار مختلف جامعه هستند که بخشی از درآمد خود را در راه سنت نیکو کمک به نیازمندان اهدا می‌کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.