سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیبی: آلومینیوم بیشترین صدمه را از داوری دیده است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره داوری بازی این تیم مقابل استقلال، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد بازی با استقلال، اظهار داشت: من فکر می‌کنم افرادی که بازی را دیدند، مسابقه زیبایی را مشاهده کردند. در نیمه اول چند موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم اما به گل نرسیدیم. نیمه دوم استقلال خوب بازی کرد و به گل دوم رسید.

او در خصوص مسائل داوری، بیان کرد: مدیرعامل باشگاه ما بعد از بازی یک مصاحبه جدی انجام داد. آلومینیوم ۲۰ سال زحمت کشیده تا به اینجا رسیده است. طبق کارشناسی‌های داوری بیشترین صدمه را از داوری ما دیده ایم. بیشترین ناراحتی من از نوع رفتار داور بود که با بازیکنان حریف مهربانانه صحبت می‌کرد. داوران جوان باید تجربه کسب کنند اما حداقل پنالتی‌های ما را بگیرید. هر کسی از حق خودش دفاع نکند، بزرگ ترین گناه را انجام داده است.

خطیبی در ادامه بیان کرد: زمانی که علی کریمی یا مهدی کریمی وارد فوتبال شوند، افراد سیاسی باید کنار بروند. امیدوارم افراد غیر فوتبالی به اشخاص جوان فوتبالی فرصت دهند تا خودشان را نشان دهند. حتی با ورود افراد فوتبالی مثل علی کریمی به انتخابات فدراسیون فوتبال، بازهم این یک رقابت ناعادلانه است.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.