سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجائی ۴۹ هزار مسافر از شهرستان گرمی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی از جابجایی ۴۹ هزار مسافر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف فرمان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی در بازدید از پایانه مسافری گرمی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا کلیه دستورالعمل‌های لازم به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر ابلاغ شده و نظارت ویژه‌ای نیز بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت موارد بهداشتی و همچنین گندزدایی و ضدعفونی مرتب ناوگان‌ها و شرکت‌های مسافری انجام می‌شود.

او با اشاره به صدور بیش از ۴ هزار برگ بارنامه تصریح کرد: در ۹ ماه گذشته بیش از ۴۸ هزار تن کالا با تلاش و رانندگان از شهرستان گرمی جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان گفت: در جهت حمایت از این تلاشگران عرصه حمل و نقل جاده‌ای تاکنون بیش از هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای در بین رانندگان شهرستان گرمی توزیع شده است.

فرمان تجدید خط کشی ۹۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی، تسطیح و شن ریزی محوطه پاسگاه جدید پلیس راه گرمی به بیله سوار، لکه گیری راه‌ها با استفاده از ۱۲۰۰ تن آسفالت سرد و گرم، اجرای سیستم روشنایی مسیر توسانلو، انجام بیش از ۱۵ کیلومتر روکش آسفالت در محور‌های اصلی فرعی و روستایی و اجرای ۱۰ کیلومتر طرح ابرار روستایی را از دیگر اقدامات راهداران پرتلاش شهرستان مغان در مدت یاد شده دانست.

او با اشاره به ذخیره‌سازی ۳۵۰۰ مخلوط نمک و ماسه در راهدارخانه‌های گرمی افزود: در طرح زمستانی امسال ۴ اکیپ راهداری با ۳۵ نفر نیروی انسانی و ۲۴ دستگاه ماشین آلات در محور‌های مواصلاتی مستقر شده و شبانه روز در حال خدمت مردم هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گرمی محصولات نگهداری ۸۹۳ کیلومتر راه ارتباطی را بر عهده دارد و راهداران در تمام فصول سال با همه توان از این سرمایه ارزشمند ملی حفاظت و صیانت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.