سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت رسانی بهزیستی به ۳۸ هزار مددجو در چهارمحال و بختیاری

هم اکنون بیش از ۳۸ هزار نفر از معلولان، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، معتادان بهبود یافته و خانواده معتادان زیرپوشش خدمات بهزیستی چهارمحال و بختیاری قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از ۳۸ هزار نفر از معلولان، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، معتادان بهبود یافته و خانواده معتادان زیرپوشش خدمات بهزیستی استان قرار دارند.

او افزود: از این تعداد ۳۲ هزار و ۶۸۳ نفر دارای معلولیت شدید، خفیف و متوسط و از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۵۲ نفر مستمری‌بگیر دائم سازمان بهزیستی هستند.


بیشتر بخوانید


عسگری با تاکید بر اینکه این سازمان ۱۰۰ برنامه حمایتی و موردی را در دستور کار دارد اضافه کرد: از این تعداد ۸۰ برنامه شناسانه دارند که به جامعه هدف ارائه می‌شود.

او بر اجرایی شدن قانون جامع حمایت معلولان از سوی دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: کاهش ساعت کار معلولان با درصد معولیت شدید تا ۱۰ ساعت کمتر از سایر شاغلان، کاهش زمان ساعت کاری روزانه زنان و مادرانی که همسر یا فرزند معلول دارند و سهم سه درصد اشتغال معلولان اجرایی نمی‌شود.

عسگری بر ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مددجویان زیرپوشش این نهاد تاکید کرد و افزود: با فعال شدن مراکز مثبت زندگی این امر محقق خواهد شد و افراد زیرپوشش بهزیستی در محل زندگی خود از خدمات بهزیستی بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.