سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغالزایی هزار نفری در طرح ذوب آهن سقز

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن سقز گفت: اتمام کارخانه ذوب آهن سقز باعث اشتغال‌زایی برای بیش از هزار نفر به صورت مستقیم و ۵ هزار نفر به صورت غیرمستقیم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهرام محمدیان‌شمالی مدیرعامل کارخانه ذوب آهن سقز در جریان بازدید استاندار کردستان از کارخانه ذوب آهن شهرستان سقز با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۷۴ میلیون یورویی توسط بخش خصوصی، خواستار حمایت اداره‌های صمت، شرکت گاز و محیط زیست برای تسریع در اتمام این طرح شد.

او با بیان اینکه برای اجرای این طرح حجم زیادی شن و ماسه و گاز مصرفی روزانه نیازمندیم خواستار تسهیل‌گیری ادارات استانی شد.
محمدیان‌شمالی عنوان کرد: ظرفیت تولید سالانه این کارخانه یک و نیم میلیون تُن آهن اسفنجی است.

او همچنین اظهار داشت: با اتمام و راه‌اندازی این پروژه از خام‌فروشی معادن سنگ آهن شهرستان و حتی استان کردستان خواهد شد.

مدیرعامل کارخانه ذوب آهن سقز گفت: این طرح هم اکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا ۱۸ ماه آینده نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

او گفت: اتمام کارخانه ذوب آهن سقز باعث اشتغال‌زایی برای ۱۱۸۰ نفر به صورت مستقیم و ۵ هزار نفر به صورت غیرمستقیم خواهد شد.

استاندار کردستان هم در این بازدید گفت: عملیات ساخت کارخانه ذوب آهن سقز که متوقف شده بود، با تلاش دولت و همت سرمایه‌گذار، دوباره شروع به کار کرد و امیدواریم بنا به وعده آن‌ها در وقت مقرر به بهره‌برداری برسد.

بهمن مرادنیا، از سرمایه‌گذار خواست تا در اخذ مجوز‌های لازم تسریع و مدیران کل هم در صدور مجوز‌های لازم تسریع کنند.

کامیل کریمیان، فرماندار سقز هم، همت سرمایه‌گذار را برای راه‌اندازی این طرح بزرگ شهرستان را ستود و خواستار تسهیل‌گری مدیران کل برای رفع مشکلات سرمایه‌گذار شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.