معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: میزان درآمد طرح‌های اشتغال مددجویان به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌اله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در نشست تبیین الگوی اشتغال و هم‌اندیشی با ذینفعان اشتغال کمیته امداد که در دانشگاه کردستان برگزار شد، گفت: مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد در سه ساله نخست برنامه ششم توسعه کشور ۴۱ درصد بیشتر از اهدافی است که در زمینه اشتغال در طول پنج‌ساله برای این نهاد در نظر گرفته شده است.

او با بیان اینکه کمیته امداد از ابتدای اجرای برنامه ششم توسعه تاکنون ۴۹۳ هزار فرصت شغلی برای نیازمندان ایجاد کرده است، تصریح کرد: برای پنج‌ساله برنامه ششم ایجاد ۳۵۰ هزار فرصت شغلی برای کمیته امداد در نظر گرفته شده که کمیته امداد جلوتر از برنامه حرکت کرده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با تاکید بر اینکه مهم‌ترین برنامه کمیته امداد در زمینه اشتغال، ایجاد مشاغل پایدار و با درآمد بالاتر است، اضافه کرد: میزان انحراف در مشاغل ایجادی کمیته امداد هم بر اساس نظارت‌های داخلی و هم دستگاه‌های ناظر، بسیار پایین است.

عبدالملکی با بیان اینکه در طول این سه‌ساله میانگین درآمد طرح‌های اشتغال برای مددجویان ۲ برابر شده است، گفت: در سال ۹۷ میزان درآمد طرح‌های اشتغال ۷۴۰ هزار تومان بود که این رقم در سال گذشته به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و امیدواریم امسال به بیش از ۲ میلیون تومان برسد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.