سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱۷ کیلومتر خط انتقال آب در کردستان اجرا شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: امسال تاکنون ۱۱۷ کیلومتر خط انتقال آب در نقاط مختلف کردستان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدحسین محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: امسال یک هزار و ۵۷۸ فقره انشعاب واگذار، یک هزار و ۶۸۰ مترمکعب مخزن، ۱۷ باب ایستگاه پمپاژ اجرا و ۹ دهنه چشمه در روستا‌های استان بهسازی شد.

او به آبرسانی پایدار به ۲۱۷ روستای استان امسال اشاره کرد و گفت: با این اقدام ۲۴ هزار و ۱۵۱ خانوار معادل ۸۶ هزار و ۵۳۲ نفر از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان یادآور شد: با یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی از اسفندماه سال گذشته، برنامه ریزی کامل و جامعی برای تقویت آبرسانی به روستا‌ها در دستور کار شرکت آبفا قرار گرفت و تاکنون در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است.

محمدی با تاکید بر تداوم اقدامات شرکت آبفا برای ارتقاء خدمات رسانی به روستا‌ها و افزایش بهره مندی ساکنان آن‌ها از خدمات تأمین آب شرب پایدار، افزود: این طرح‌ها گام مهمی در راستای جلوگیری از مهاجرت روستاییان خواهد بود.

در حال حاضر ۳۸۳ هزار و ۱۳۷ مشترک در کردستان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره‌مند هستند که ۱۷۰ هزار مشترک آن مربوط به سنندج است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.