سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید سلیمانی نمونه بارز استقامت و ایثار بود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: شهید سردار سلیمانی نمونه بارز استقامت و ایثار بود و همه ما به ویژه نسل جوان باید رفتار و عمل این شهید را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی، کار داوطلبانه و خدمت بی ادعای جوانان هلال احمر را قابل ستایش برشمرد و گفت: شهید سلیمانی نمونه بارز استقامت و ایثار بود به همین دلیل همه ما به ویژه نسل جوان باید رفتار و عمل این شهید را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهیم.

او با اشاره به اینکه خادمان مردم، مقربان درگاه الهی هستند افزود: خدمت به مردم در نزد پروردگار و ائمه اطهار (ع) ارزش و جایگاهی والا دارد و خدمت به مردم در مناطق محروم نیز از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

خدادادی بیان کرد: با توجه به محرومیت و صعب العبور بودن برخی مناطق، وجود خانه‌های هلال موجب می‌شود تا افراد آن منطقه به آگاهی بالایی در رابطه با حوادث برسند و در این امر کمک حال کادر درمان و نیرو‌های امدادگر شوند که امیدواریم با افزایش خانه‌های هلال سطح آگاهی جامعه افزایش و ضریب خطر پذیری در این مناطق کاهش یابد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.