جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: شهید سلیمانی فرمانده لشکر ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس و همیشه دلسوز مردم و در کنار آنها بود.

سرگرد سید عطااله موسوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شهید سردار سلیمانی دلسوز مردم و در کنار آن‌ها بود او فرمانده لشکر ثارالله کرمان در دوران دفاع مقدس و کسی بود که داعش پلید را نابود کرد.

او افزود: این شهید با ایجاد همگرایی ملت‌های مسلمان، از جمله افغانستان، پاکستان، لبنان، عراق و ایران علیه استکبار جبهه‌ی مقاومت را بین المللی کرد.

موسوی با اشاره به دشمن شناسی از منظر سردار سلیمانی، بیان داشت: قبل از انقلاب اسلامی کشورمان دنیا به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود، که ملت شریف ایران با رهبری امام خمینی (ره) و شعار اساسی استقلال آزادی جهموری اسلامی در مقابل آن‌ها ایستاد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تصریح کرد: همین شعار و مطالبه‌ی مردم انقلابی ما کافی بود که دشمنی دشمنان زورگویان جنایتکاران دنیا علیه ما آغاز شود و همه یک صدا باید بگوییم که آمریکا یک دولت تروریست، و دشمن ماست که حمله نظامی طبس، تحریم‌های غذا، دارو، واکسن و. را در کارنامه ننگین خود دارد.

این مقام مسئول گفت: آمریکا کشوری تروریسم است که با حمایت عربستان صعودی مردم مظلوم یمن را در محاصره و پدیده شوم وضد بشیریت "داعش" را تولید و به جان بشریت انداخت و آمریکا کشوری جنایتکار است که دانشمندان کشور‌های اسلامی عراق، سوریه، لبنان و ایران یکی پس از دیگری ترور کرد.

او اظهار داشت:حاج قاسم سلیمانی کسی بود که از دل تهدید‌های بزرگ فرصت‌های بزرگ به وجود آورد و معتقد بود فرصتی که در دل تهدید‌ها وجود دارد به مراتب مهم‌تر از فرصتی که بصورت معمولی به وجود می‌آید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.