سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر جهاد کشاورزی فردا به آذربایجان غربی سفر می‌کند

افتتاح ۱۳۱ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۴۵ میلیارد ریال در استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: وزیر جهاد کشاورزی به منظور بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی و افتتاح همزمان چند پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی کشاورزی فردا به این استان سفر می‌کند.

رسول جلیلی رئیس سازمان کشاورزی آذرباجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی به منظور بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی و افتتاح همزمان چند پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی کشاورزی آذربایجان غربی از فردا  دوشنبه ۱۵ دی ماه به مدت دو روز به این استان سفر می‌کند. 

او  گفت: در جریان سفر دو روزه کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به آذربایجان غربی، همزمان ۱۳۱ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۴۵ میلیارد ریال در سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می‌رسد و از ۱۸ رقم دستاورد تحقیقاتی بخش کشاورزی رونمایی می‌شود.

جلیلی افزود: این طرح‌ها ۱۲۳ طرح در بخش آب و خاک، ۴ طرح در زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی ۳ طرح در زیربخش تولیدات گیاهی یک طرح شیلاتی،  و همچنین ۱۸ طرح تحقیقاتی،  را شامل می‌شود.

او اضافه کرد: با بهره برداری از طرح‌های یاد شده برای ۵۰۸ نفر در سراسر استان به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان کشاورزی آذرباجان غربی ادامه داد: بازدید از چند واحد تولیدی اعم از واحد سورت و بسته بندی و سردخانه نگهداری میوه، شرکت رویان پژوهش، شرکت در جلسه شورای راهبردی بخش کشاورزی در شهرستان ارومیه، شرکت معاونین در جلسه کارگروه زنجیره سیب استان، کارگروه زیر بنایی، کارگروه رونق تولید و تشکلها، شرکت در جلسه بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی با حضور استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه برای ارائه گزارش سفر دو روزه از اهم برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به استان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.