سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسن رضایی:

سردار سلیمانی با نابودی داعش آبروی اسلام را بازگرداند+تصاویر

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:داعش فتنه بزرگی بود که سال‌ها برای ایجادش برنامه ریزی کرده بودند و به نام اسلام و قرآن زنان و کودکان را می کشتند اما حاج قاسم توانست با نابودی داعش آبروی اسلام را برگرداند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،کنگره بین المللی شهدای مدافع حرم (پاسداشت شهدای مدافع حرم استان کرمان) با حضور محمدرضا وحسین سلیمانی فرزندان شهیدحاج قاسم سلیمانی در مصلی کرمان برگزار شد ، در این مراسم قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی،محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام  نیز حضور داشتند.

در این کنگره خانوادهای معظم شهدای مدافع حرم ، خانواده شهید پور جعفری ، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس حضوردارند.

محسن رضایی،دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در کنگره شهدای مدافع حرم کرمان گفت: اگر کسی بخواهد از مکتب حاج قاسم به معراج برود باید ازفرودگاه خدمت به مردم ،پرواز کند.

محسن رضایی، تصریح کرد : ملت ایران توانست  حرف و علاقه اش را با حضور میلیونی در تشییع سردار سلیمانی  به گوش جهانیان برساند ،ملت بزرگ ایران ملت تربیت قهرمانان بزرگ و واقعی درطول اسلام و انقلاب بوده است که این ویژگی ملت ما را در بین سایر ملت‌های دیگر بی رقیب کرده است ،آنچه که ملت‌های دیگر فاقد آن هستند و سعی می‌کنند بابازی‌های مصنوعی قهرمانان کاغذی به وجود بیاورند زیرا قهرمان واقعی ندارند و ملت ایران تنها ملتی است که صد‌ها قهرمان بزرگ را تربیت و روانه میدان نبرد علیه دشمنان کرده است.

رضایی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی یکی از قهرمانانی است که با شایستگی هایش به عنوان قهرمانی در سطح جهان مطرح است.

او با اشاره به این که سردار سلیمانی با مردم  و در خدمت مردم بود گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در همه صحنه ها از رسیدگی به محرومان ،خانواده شهدا، مشکلات ، سیل، زلزله و... همیشه حاضر بود.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد:شهید حاج قاسم سلیمانی در خدمت مردم بود و با کمک مردم امنیت ایجاد می کرد به گونه ای که با کمک مردم عراق داعش را شکست داد.

رضایی افزود: سردار سلیمانی با رشادت ها و مجاهدت های خود در جبهه های نبرد ، آزادی عراق و سوریه مکتب دفاعی و سبک جدیدی از جنگ را ایجاد کرد  و هرکس این جنگ را آموخت توانست روی پای خودش بایستد.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:داعش فتنه بزرگی بود که سال‌ها برای ایجادش برنامه ریزی کرده بودند و به نام اسلام و قرآن زنان و کودکان را می کشتند اما حاج قاسم توانست با نابودی داعش آبروی اسلام را برگرداند.

او ادامه داد:مردم دوستی ،بامردم بودن و برادری از ویژگی های حاج قاسم سلیمانی بود دشمن خیال می کند با شهادت سردار سلیمانی ایران را شکست داده است اما باید بداند ایران هیچ وقت شکست نخواهد خورد و به بن بست نمی رسد و راه شهدا ادامه خواهد داشت.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در این کنگره، گفت: مدافعان حرم افرادی هستند که باصبر، شجاعت و ایثار عزت و ابرو را برای کشور ما به ارمغان آوردند.

او بااشاره به اینکه یکسال از شهادت مرد میدان گذشته است، افزود: در این یکسال ذره‌ای داغ و فراق شخصیت بی نظیر حاج قاسم برای هیچ کس کهنه نشده است.

سردار معروفی ادامه داد: امروز ملت بزرگ ایران و مردم کرمان از حوزه دوست داشتن فراتر رفته اند و مردم عاشق حاج قاسم شده اند.

او تصریح کرد: امروز هرکس درمکتب حاج قاسم گام بردارد بن بست ندارد، چون حاج قاسم عاشورایی بود و عاشورا بن بست ندارد.

سردار معروفی گفت: یکسال در فراق هستیم، ولی شهیدان درکنار فرمانده خود به وصال رسیده اند ،همه مافرزند و عاشق حاج قاسم هستیم و راه او را ادامه خواهیم داد.

سردار معروفی اظهارداشت:درمکتب شهید حاج قاسم سلیمانی دو ویژگی دشمن شناسی و امام شناسی اصل بود که در وصیت نامه آن شهید بزرگوار نیز به این دو موضوع تاکید شده است واگر حول این دومحور حرکت کنیم خطا نخواهیم کرد.

در این کنگره ازخانواده شهید حسینی و شهید جمالی به نیابت از ۴۶شهید مدافع حرم استان کرمان تجلیل شد.

همچنین در پایان این کنگره از کتاب شاخص های مکتب شهید سلیمانی نوشته شیرازی که دربر دارنده یازده زبان زنده دنیا است با حضور محسن رضایی ، فرزندان شهید سلیمانی و جمعی از نمایندگان و مسئولان استان کرمان رونمایی شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.