سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اورژانس عدالتیان مشهد از زیر بار کرونا خارج شد

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا گفت: اورژانس عدالتیان از زیر بار کرونا خارج شد و هم اکنون خدمات رسانی به بیماران کرونایی در یکی از بخش‌های اختصاص یافته در بیمارستان امام رضا (ع) انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،شاپور بدیعی جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا گفت: تلاش مدافعان سلامت و همکاری موثر مردم میزان بستری بیماران کرونایی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه کاهش چشمگیری یافته است و در حال حاضر شرایط با ثباتی در مراکز درمانی وجود دارد.

او افزود: کاهش آمار بیماران زمینه گسترش خدمات به بیماران غیر کرونایی را در مراکز درمانی به ویژه بیمارستان‌های تخصصی فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: برخی از خدمات فوق تخصصی در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه همچون بیمارستان امام رضا (ع) ارائه می‌شود که در نوع خود کم نظیر و یا بینظیر است و لازم است که این خدمات به بیماران ارائه شود. به همین منظور، اروژانس بیماران حاد تنفسی و مبتلا به کووید-۱۹ در فضای دیگری در بیمارستان امام رضا (ع) با تمامی امکانات مهیا شد و اورژانس عدالتیان از زیر بار کرونا خارج و به بیماران غیر کرونایی اختصاص یافت.

بدیعی بیان کرد: مردم این اطمینان را داشته باشند که برنامه ریزی برای خدمات رسانی مطلوب به تمام بیماران اعم از کرونایی و غیر کرونایی انجام شده است و در صورت نیاز به هر دو گروه خدمات رسانی خواهد شد.

انتهای پیام//م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.