سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با خیران/ آبرسانی به ۱۰ روستای دشتیاری

قاسمی گفت: با حضور گروه‌های خیرین و همکاری شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان تفاهم‌نامه آبرسانی به ۱۰ روستای شهرستان دشتیاری با جمعیت ۳ هزار نفر امضا شد.

علی‌رضا قاسمی مدیرعامل آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با بیان اینکه این شرکت آمادگی صد در صدی برای همکاری با خیرین را دارد، گفت:سایت خیرین آبرسان نیز برای بهره گیری از ظرفیت سرمایه‌های بی‌بدیل کشور و به منظور سهولت در دسترسی و همکاری دوجانبه خیرین در آینده نزدیک راه‌اندازی می‌شود.

او اظهار داشت: با توجه به شاخص پایین شهرستان دشتیاری در حوزه آب و در راستای ارتقای شاخص بهره مندی از آب بهداشتی و سالم، اجرای شبکه آب شرب برای ۱۰ روستای شهرستان با جمعیت بالغ بر ۳ هزار نفر با کمک خیرین در قالب یک قرارداد توسط بنیاد نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی به نمایندگی موسسه صحرای سبز صورت گرفت.

او  ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه خرید مصالح شامل لوله، شیرآلات و اتصالات و اجرای شبکه توزیع روستا توسط خیرین و مسئولیت تأمین آب، طراحی و بهره برداری، نظارت بر اجرا و تهیه نقشه توسط شرکت آبفای استان صورت می‌پذیرد.

مدیرعامل آبفای استان اضافه کرد: در صورت اجرای شبکه‌های توزیع برای روستا‌های در نظر گرفته شده در کوتاه مدت تأمین آب از خط انتقال آب شیرگواز صورت گرفته و در بلند مدت اتصال به خط انتقال زیرمجموعه سد پیشین انجام خواهد شد.

این مقام مسئول در خاتمه عنوان کرد: در این تفاهم‌نامه روستا‌های زیمدان بالا، زیمدان پایین، بلداد رحمان، ریمدان نصرت، کرگی خان محمد بالا، کرگی اسحاق بازار، ربوزهی، کارپگی، شلهبیک رمضان، دلپگ دلمراد جهت اجرای شبکه آب آمده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.