سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۷ درصدی بارندگی در همدان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از کاهش هفت درصدی بارش در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه بارندگی سال جاری نسبت به بلندمدت ۱۵۰ میلیمتر بود افزود: در مدت مشابه سال قبل میزان بارندگی ۱۳۹ میلیمتر بود که این تغییرات نسبت به سال گذشته هفت درصد و نسبت به بلندمدت ۲۵ درصد است.

او با بیان اینکه ورودی آب به سد اکباتان ۱.۰۴ متر مکعب در ثانیه است ادامه داد: حجم فعلی سد ۱۳.۴ میلیون متر مکعب است که ۴۰ درصد آن پر شده است.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه حجم سد آبشینه ۳.۱ میلیون مترمکعب است که ۶۲ درصد آن پر است افزود: سد آبشینه در مواقعی که اکباتان به هر دلیلی دچار مشکل شود، وارد مدار شده و حدود ۴۵ تا ۵۰ روز نیاز آب شرب همدان را تامین می‌کند.

او با اشاره به اینکه سد شیرین‌سو حجم ۳ میلیون متر مکعبی دارد و در حال حاضر ۶۸ درصد این سد پر است که بیشتر کاربری گردشگری دارد گفت: در حال حاضر سد کلان ۹۲ درصد آب دارد، این سد دارای ظرفیت ۴۱.۵۸ میلیون مترمکعب آب است.

ستوده گفت: سد سرابی تویسرکان با حجم آبدهی ۵.۹۸ میلیون متر مکعبی هم اکنون دارای ۶۵ درصد آب است و سد شنجور رزن با حجم ۱.۲ میلیون متر مکعب ۲۳ درصد از آن پر است.
منبع فارس
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.