سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی جهادی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی

همزمان با ۱۳ دی؛ سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، کانون بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، تیم پزشکی تخصصی خود را به روستای ملاولی در منطقه چهاردولی اعزام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، همزمان با ۱۳ دی؛ سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، کانون بسیج جامعه پزشکی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، تیم پزشکی تخصصی خود را به روستای ملاولی در منطقه چهاردولی اعزام کرد.

این تیم اعزامی متشکل از پزشکان متخصص زنان و زایمان، داخلی، چشم ، اطفال و پزشک عمومی به غربالگری فعال و درمان بیماران آن منطقه اقدام و داروی رایگان هم بین بیماران توزیع کردند.

همچنین نخستین بار، بیمار یابی فعال کرونا در سطح روستا، از سوی کارشناسان بسیجی واحد پیشگیری معاونت بهداشتی با انجام آزمایش سریع ( رپیت تست) انجام شد.

در این اردوی جهادی، کارشناسان بهداشت محیط با بازدید میدانی از وضعیت محیطی و کارشناسان بهداشت خانواده با توزیع بسته‌های آموزشی مطالب مرتبط با بیماری کرونا را به مردم روستا آموزش دادند.

توزیع بسته‌های بهداشتی رایگان برای همه ساکنان روستا، رفع اشکالات درسی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، پاسخگویی به سئوالات شرعی و مشاوره از سوی روحانیون اعزامی حوزه علمیه برادران و خواهران و توزیع غذای نذری گرم رایگان بین مردم روستا از دیگر برنامه های این اردوی جهادی بود .

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.