سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ برتر والیبال؛

دربی حساس و نفس گیر والیبال ارومیه در تهران/ لبنیات هراز آمل بدون بازیکنان اصلی به مصاف پیکان می‌رود

ادامه رقابت‌های هفته سوم دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۶ دیدار در خانه والیبال و سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد.

سایپای تهران - خاتم اردکان

تیم والیبال سایپا در حالی به مصاف تیم خاتم اردکان خواهد رفت که در دیدار قبلی خود موفق شد شاگردان نفرزاده در آذرباتری ارومیه را با نتیجه را ۳ بر صفر شکست دهد و با کسب ۳ امتیاز شرایط خود را در جدول ارتقا بخشد. شاگردان شهنازی در این بازی در پی برد و عملکرد مناسبی از خود هستند، چراکه تیم والیبال خاتم اردکان در نیم فصل دوم با توجه به تغییرات جان دوباره‌ای گرفته و برای هر تیمی خطرناک است.

تیم خاتم اردکان پس از حضور طلوع کیان بر روی نیمکت این تیم متحول شده است و شاید برای تمام تیم‌ها دردسرساز شود. در بازی قبل تیم خاتم اردکان ۳ بر صفر مغلوب شهرداری ارومیه شد.

پیکان تهران - لبنیات هراز آمل

تیم پیکان هم که با تغییرات گسترده در نیم فصل دوم حاضر شده، نتایج بسیار خوبی را گرفته است. پیکان در بازی قبلی خود موفق شد ۳ بر صفر هورسان رامسر را شکست دهد و شرایط خود را در جدول بهتر کند. اما در مقابل تیم لبنیات هزار آمل به دلیل ابتلای مشکوک بازیکنان کلیدی خود به کرونا آن‌ها را در اختیار نخواهد داشت و با بازیکنان جوان خود به مصاف پیکان خواهد رفت که شاید از این نظر به سود پیکانی‌ها باشد. شاگردان عطایی در بازی هفته قبل خود ۳ بر صفر راه یاب ملل را شکست دادند و به رده دوم جدول رسیدند.

آذرباتری ارومیه - شهرداری ارومیه

۲ تیم ارومیه‌ای امروز در حالی به مصاف هم می‌روند که یکی صدرنشین جدول و دیگری قعرنشین جدول است. تیم والیبال شهرداری ارومیه با هدایت پیمان اکبری روز‌های خوشی را سپری می‌کند و با پیروزی در بازی هفته گذشته نیز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. اما در مقابل دیگر تیم ارومیه‌ای یعنی آذرباتری ارومیه تا به امروز طعم پیروزی را نچشیده و در این بازی به دنبال پیروزی است تا بلکه استارت روز‌های خوش این تیم در لیگ برتر والیبال رقم بخورد. آذرباتری در بازی هفته قبل با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب سایپا تهران شد.

در هفته هفدهم لیگ برتر مردان، قرعه استراحت به نام تیم‌های شهداب یزد و شهرداری ورامین خورده است.

برنامه کامل هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان:

ساعت ۱۱ - خانه والیبال/ سایپای تهران – خاتم اردکان
ساعت ۱۱ - سالن فدراسیون/ فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری گنبد
ساعت ۱۴ - خانه والیبال/ پیکان تهران – لبنیات هراز آمل
ساعت ۱۴ - سالن فدراسیون/ راه‌یاب ملل کردستان – هورسان رامسر
ساعت ۱۷ - خانه والیبال/ شهرداری قزوین – فولاد سیرجان
ساعت ۱۷ - سالن فدراسیون/ آذرباتری ارومیه – شهرداری ارومیه


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.