ادامه رقابت‌های هفته دوم دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوم دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۶ دیدار در خانه والیبال و سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد.

*سایپا تهران – آذرباتری ارومیه

تیم سایپا در دیدار قبلی بازی قابل قبولی را برابر شهرداری ارومیه به نمایش نگذاشت و نتیجه را ۳ بر ۲ به حریف خود واگذار کرد. شاگردان شهنازی در این بازی در پی برد و بهتر کردن شرایط خود در جدول هستند. تیم آذرباتری ارومیه نیز در نیم فصل دوم تیم جوان و منسجم تری را برای دور برگشت آماده کرده است و برای رهایی از قعر جدول محکوم به برد در این بازی است. در بازی قبل تیم آذرباتری نتیجه را ۳ بر صفر به خاتم اردکان واگذار کرد.

*شهرداری ارومیه – خاتم اردکان

تیم شهرداری ارومیه امروز در شرایطی برابر خاتم قرار خواهد گرفت که بازی هفته گذشته خود را پیروز و صدرنشین شده است و در این بازی به دنبال پیروزی و تدوام صدرنشینی است. تیم خاتم اردکان هم که برای نیم فصل دوم طلوع کیان را روی نیمکت خود دارد توانست ۳ بر صفر آذرباتری ارومیه را از پیش رو بردارد و در بازی امروز هم برای ارتقا جایگاه خود با صدرنشین می جنگد.

*فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری ورامین

شاگردان رحمان محمدی راد که در هفته اول دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال استراحت کرده بودند به مصاف تیم شهرداری ورامینی خواهند رفت که ۳ بر صفر مغلوب تیم شهرداری گنبد شده است. شاگردان محمدی راد در بازی امروز برای عقب نماندن از رقبای خود در بالای جدول محکوم به پیروزی هستند. سپاهان در بازی امروز از خرید‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد.

*هورسان رامسر – پیکان تهران

در تیم والیبال پیکان هم که عهدی را روی نیمکت خود برای نیم فصل دوم دارد در بازی اول دور برگشت توانست ۳ بر یک راه یاب ملل کردستان را شکست دهد و نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کرد تا شرایط بد خود در نیم فصل اول را جبران کند. در مقابل تیم والیبال هورسان نیز در بازی قبل ۳ بر ۲ نتیجه را به لبنیات هراز آمل واگذار کرد و برای جلوگیری از روند نزولی خود نیاز به پیروزی در این مسابقه دارد.

در هفته هفدهم لیگ برتر مردان، قرعه استراحت به نام تیم‌های فولاد سیرجان و شهرداری گنبد خورده است.

برنامه کامل هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان:

ساعت ۱۱ - خانه والیبال/ سایپا تهران – آذرباتری ارومیه

ساعت ۱۱ - سالن فدراسیون/ شهرداری قزوین – شهداب یزد

ساعت ۱۴ - خانه والیبال/ فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری ورامین

ساعت ۱۴ - سالن فدراسیون/ شهرداری ارومیه – خاتم اردکان

ساعت ۱۷ - خانه والیبال/ راه‌یاب ملل‌کردستان – لبنیات هراز آمل

ساعت ۱۷ - سالن فدراسیون/ هورسان رامسر – پیکان تهران


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار