سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمهیدات کاهش خاموشی‌ها در فارس

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: ۸۶۸ رله وصل مجدد بر روی خطوط انتقال برق در استان‌های فارس و بوشهر راه اندازی و فعال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت: برای کاهش زمان خاموشی‌های برق در زمان وقوع حوادث پیش بینی نشده، ۸۶۸ رله وصل مجدد بر روی خطوط انتقال برق در استان‌های فارس و بوشهر راه اندازی و فعال شده است.

غلامرضا نصیری افزود: این طرح با مشارکت نیرو‌های متخصص، مطالعه، طراحی و در نهایت اجرا شده و در کاهش زمان خاموشی اثرگذار است.

او یاد آور شد: این طرح به علت استفاده از ظرفیت‌های موجود، با هزینه‌ای بیش از ۷۰ میلیارد ریال اجرا شد و نقش بسزایی در پایداری شبکه برق به ویژه در شرایط حساس دارد.

حمزه روغنیان معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای استان فارس نیز با برشمردن اهمیت راه اندازی و فعال سازی ۸۶۸ رله وصل مجدد در فارس و جنوب کشور، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از طولانی شدن زمان وصل تجهیزات پس از رفع عامل اتصالی، از تجهیزات اتوماتیک برای بررسی وضعیت و پایش موقعیت‌ها، از ظرفیت رله وصل مجدد استفاده می‌شود.

او افزود: این طرح به مدت ۲ سال و در چند گام با مدیریت دفتر فنی و همکاری امور بهره برداری و دیسپاچینگ برق منطقه‌ای و استفاده از توانمند‌ی و تخصص شرکت‌های داخلی انجام شده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.