سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید سلیمانی یک رزمنده شجاع در دل و ذهن ملت ایران

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تسلیت شهادت سردار شهید «قاسم سلیمانی» گفت: شجاعت، بصیرت، آینده نگری و ولایتمداری از صفات بارز این شهید بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ماموستا «عبدالرحمان مرادی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم که می‌فرماید: «شهدا حیات جاویدان دارند و هرگز نمی‌میرند»، گفت : نام و یاد شهید سلیمانی به عنوان یک رزمنده شجاع همواره در دل و ذهن ملت ایران و ملت‌های مسلمان منطقه می‌ماند.

او گفت : کینه توزی دشمنان قسم خورده اسلام و چپاولگران آمریکایی صهیونیزی، همانند همیشه پارسال خون بزرگترین سردار مقاومت و مبارز خط مقدم اسکتبارستیزی را به زمین ریخته و در خیال خام خود تصور موفقیت کردند غافل از اینکه امت ما امت شهادت بوده و برای دفاع از کیان اسلام و ناموس مسلمین و خاک و آب خویش، جان برکف منتظر لحظه وصال با پروردگار خویش بوده وبا اکرام عند ربهم یرزقون دعوت حق را لبیک می‌گویند.

این روحانی اهل سنت افزود: آمریکایی‌ها و ارباب آن‌ها حتی از روح به پرواز درآمده سردار شهید هم ترس و واهمه دارند و با شنیدن نام و یاد او به خود پیچیده و احساس ترس می‌کنند.

ماموستا مرادی افزود: این اقتدار و عزت و آبرو حقا که زمینی نبوده بلکه از جانب ذات احدیت است که به مجاهد صادق راه حق حاج قاسم سلیمانی عطا فرموده است.

او گفت: شجاعت، بصیرت، آینده نگری ولایت مداری و مطیع امر، ولی فقیه و امام خویش بودن و هدف اعلای کلمه الله را داشتن بدون در نظرگرفتن جناج و گروه و حزب و مذهب و مرز از صفات بارز و عوامل پیروزی و سربلندی و عزت جهانی ایشان بود که ثابت کرد حاج قاسم یک شخص نیست بلکه یک مکتب و بلکه فراتر از یک مکتب، یک امت است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.