سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد تحولی شگرف در کرمانشاه با اجرای ۵۲ پروژه تولیدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه اجرای ۵۲ پروژه تولیدی را باعث ایجاد تحولی شگرف در استان دانست و گفت : همه باید برای تحقق این مهم کمک کنیم و امیدوارم دولت نیز پشتیبان کرمانشاه باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهش تولید نام گرفت چرا که ایشان به خوبی از ظرفیت‌های تولیدی کشور مطلع و آگاه بودند.

او گفت : متاسفانه در سال‌های گذشته کمتر به تولیدگرایی در کشور توجه می‌شد، اما نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید محرک خوبی بود تا از این غفلت خارج و به دنبال تقویت آن حرکت کنیم.

حاتمی افزود: در همین راستا پروژه‌هایی در قالب اقتصاد مقاومتی و برای تقویت تولیدات داخلی بر ۲ اساس قابلیت اتمام در مدت زمان تعیین شده و اثرگذاری تعریف و عملیات اجرایی آن‌ها در کرمانشاه آغاز شده است.

معاون استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تعداد این پروژه‌ها که می‌توان آن‌ها را پروژه‌های جهش تولید نام گذاشت عموما در حوزه‌های زیرساختی، اقتصادی و عمرانی در دست احداث است که می‌توانند تحول شگرفی را در اقتصاد استان با توجه به میزان اشتغالزایی و سرمایه‌هایی که وارد استان می‌کنند ایجاد نمایند.

او ادامه داد: این پروژه‌ها برای بهره برداری در زمان مقرر که پایان امسال است، نیازمند اعتباراتی ویژه از سوی دولت و مشوق‌هایی برای سرمایه گذاران است.

حاتمی افزود: یکی از تقاضا‌های استان از دولت کاهش نرخ سود تسهیلات پرداختی برای تشویق سرمایه گذاران است که نامه آن با امضای استاندار به زودی به نهاد ریاست جمهوری ارسال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از سازمان برنامه و بودجه استان خواست مکاتبات لازم برای ۶۶ میلیارد تومان کمک‌های فنی و اعتباری به منظور تامین یارانه سود تسهیلات به عمل آورد.

او از دستگاه‌های اجرایی که پروژه‌های آن‌ها در دست اقدام است خواست که هرچه سریعتر با احصاء مشکلات آن‌ها را به نهاد ریاست جمهوری اعلام کنند تا از کمک‌های درنظر گرفته شده بهره‌مند شوند.

حاتمی گفت: شورای هماهنگی بانک‌های استان نیز تسهیلات موردنیاز پروژه‌های در دست اجرا را به بانک مرکزی ابلاغ کرده تا اقدامات لازم برای تامین و تخصیص آن انجام شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.