سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غربالگری ۴۱ هزار نفر از مردم گیلانغرب با اجرای طرح شهید سلیمانی

فرماندار گیلانغرب گفت : ۴۱ هزار نفر از مردم این شهرستان با اجرای طرح شهید سلیمانی و از طریق سامانه ۴۰۳۰ از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا غربالگری شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : هم اکنون وضعیت شهرستان گیلانغرب از نظر ابتلا به ویروس کرونا با توجه به اقدام‌های انجام شده و همکاری مردم و مشارکت فعالانه اصناف زرد است.

او گفت : از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در گیلانغرب یک هزار و ۷۶ تن به این ویروس مبتلا شده اندکه از این تعداد ۶۲ تن فوت کرده اند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: در ۲ هفته گذشته وضعیت شهرستان از لحاظ کرونا قابل قبول است و دارای ثبات نسبی است به طوری که روزانه ۲ تا سه نفر ابتلا داشته ایم و این در حالی است که تا پیش از این زمان در ۲ ماه گذشته شمار افراد مبتلا ۲۰ تا ۲۳ نفر بوده است.

محمودیان افزود: هم اکنون یک بیمار کووید۱۹ در بیمارستان الزهرا (س) این شهرستان بستری و تحت مراقبت است.

او ادامه داد: امید است با تداوم طرح شهید سلیمانی بتوانیم متناسب با وضعیت شهرستان برای اجرای دستورالعمل ها نظارت و اهداف پیش بینی شده را محقق کنیم.

او از مردم خواست تا با اجرای موازین بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی شاهد ریشه کنی کامل ویروس کرونا در شهرستان باشیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.