سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آبادان:

شهید حاج قاسم سلیمانی دولت خودخوانده داعشی ها را پایان داد

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور گفت:شهید سلیمانی دولت خودخوانده داعشی ها را در عراق و سوریه پایان داد و آمریکایی ها را در آن سوی مرزها شکست داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان گفت: سردار سلیمانی زمینه ساز اتحاد و شکل گیری ارتش بین المللی اسلام توسط خود مردم در کشورهای آسیب دیده از داعش و دشمنان اسلام شد تا به بهترین شکل در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

او با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی دولت خودخوانده داعشی ها را در عراق و سوریه پایان داد افزود: آمریکا با پرورش داعش و اشغال این کشورها به دنبال مرزهای ایران بود که با رشادتهای سردار سرافراز اسلام و سربازانش با شکست مواجه شد.

خطیب جمعه آبادان گریزی به مذاکرات زد و عنوان کرد: آمریکا در مذاکرات به دنبال تخلیه ی جبهه های مقاومت در یمن و لبنان و سوریه از سربازان ایرانی است که بعداز آن به انرژی هسته ای و تسلت بر ساخت موشک های ایرانی دست یابد .

او در ادامه گفت: مقام معظم رهبری سالهاست که می گویند نه جنگ می شود نه مذاکره می کنیم، آمریکایی ها توان جنگیدن با ایران را ندارد.

امام جمعه آبادان با اشاره به ابزار های مختلف دشمن از جمله جاسوس پروری، جنگ نرم، جنگ اراده ها ، مداخلات ارزی و تحریم ها خاطر نشان کرد: همه ی افرادی که در این راستا با دشمن همکاری می کنند تا به اهدافشان برسند جاسوس و دشمن مردم ایران هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور تکیه بر توان داخلی را خنثی سازی تحریم ها دانست و افزود: با خنثی سازی تحریم ها دست دشمن خالی می شود و عمود خیمه آنان به زمین می افتد که این باید به مطالبه عمومی تبدیل شود.

خطیب جمعه خاطرنشان کرد:آمریکا در غرب آسیا به شدت شکست خورده است و ما به خوبی نشانه هایش را در منطقه می بینم.

او در ادامه خطبه ها با قدردانی از تلاش جهادی رئیس قوه قضاییه در خصوص تهیه و اجرای سند تحول قضایی که دغدغه مقام معظم رهبری است اظهار داشت: با این سند تحول قضایی حقوق عامه مردم احیا می شود، مردم عدالت را بیشتر حس میکنند و امید در جامعه افزایش می یابد.

امام جمعه آبادان به سالروز واقعه کشف حجاب توسط رضان خان نیز اشاره کرد و خطاب به بانوان ایرانی گفت: رضاخان مأموریت داشت حجاب را از بین ببرد آن روزها با سخت افزاری امروز امروزه دشمن از طریق جنگ نرم‌ و شبهه افکنی در مبانی و اصول اساسی خانواده و نظام به دنبال هجمه فرهنگی است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور حجاب را پرچم بانوان مسلمان دانست و افزود: برای حفظ اخلاق در جامعه بانوان باید با حجاب خود و آقایان باید با حجاب چشم خود وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.