سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام اولیه پوشش بیمه ایرانیان و همگانی بصورت الکترونیکی

امکان ثبت نام و درخواست اولیه پوشش بیمه در صندوق‌های ایرانیان و سلامت همگانی برای متقاضیان فاقد پوشش بیمه فراهم گردیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جعفری معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: با عنایت به تمرکز سازمان بیمه سلامت بر ارائه خدمات غیرحضوری، بخصوص در ایام شیوع ویروس کرونا و کاهش تردد ارباب رجوع در دفاتر پیشخوان و نمایندگی‌ها، امکان ثبت نام و درخواست اولیه پوشش بیمه در صندوق‌های ایرانیان و سلامت همگانی به خدمات میز خدمت الکترونیک افزوده گردید از این به بعد امکان ثبت نام اولیه متقاضیان فاقد پوشش بیمه‌ای در این دو صندوق از طریق سامانه ISC فراهم گردیده است.

جعفری افزود: دفاتر پیشخوان طرف قرداد با اداره بیمه سلامت در سراسر استان آماده ارائه خدمات الکترونیک به بیمه شدگان از طریق میز خدمت الکترونیک و پورتال اداره کل به آدرس ag.ihio.gov.ir میباشند. متقاضیان محترم دریافت دفترچه پایه درمانی بیمه سلامت میتوانند درخواست‌های خود را از طریق سامانه ISC ثبت نمایند و صرفا جهت تحویل گرفتن دفترچه خود به نزدیک‌ترین دفتر پیشخوان که توسط خودشان در سامانه انتخاب شده است مراجعه نمایند.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.