مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی از الکترونیکی شدن تبادل اسناد بستری در ۱۶ مرکز غیردولتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نادر نان‌بخش  مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای این طرح در مراکز غیردولتی گفت: ۱۶ مرکز غیردولتی در این استان وجود دارد که تاکنون هفت مرکز از طرح تبادل اسناد بستری به صورت الکترونیکی بهره‌مند شده است.

نادر نان‌بخش اظهار داشت: تا سه ماه آینده نیز تمامی مراکز غیردولتی آذربایجان‌غربی از طرح تبادل اسناد بستری به صورت الکترونیکی بهره‌مند می‌شوند.

او با بیان اینکه برنامه تبادل اسناد بستری به صورت الکترونیکی در ۲۶ بیمارستان دولتی - دانشگاهی استان نیز اجرایی شده، افزود: اجرای این طرح گام بزرگی به سمت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت است.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح تبادل الکترونیک اسناد شامل نسخه‌نویسی الکترونیکی، نظام ارجاع الکترونیکی، استحقاق‌سنجی الکترونیکی و انتقال الکترونیکی اسناد بیمارستانی است.

نان‌بخش بیان کرد: الکترونیکی کردن تمام خدمات سرپایی و بستری از اهداف این طرح است تا تمام داده‌ها در بستر امن و مطمئن الکترونیک ذخیره شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

او اظهار داشت: با اجرای طرح تبادل الکترونیک، اسناد اطلاعات پرونده الکترونیک سلامت به صورت کامل در اختیار سازمان بیمه سلامت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.