سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری سالگرد شهادت سردار سلیمانی در چوئبده

اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس در مزار شهدای گمنام چوئبده برگزار شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام سیلاوی امام جمعه چوئبده گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مردی بود که با عملکرد چهل ساله خود مقام معظم رهبری در وصف او گفتند: که او یک مکتب است و یک مکتب بنیان گذاشته است.

او بنیان گذار این مکتب را فارغ التحصیل مکتب اهل بیت دانست و افزود: مکتب سلیمانی جامع الاضداد است و جامع الاضداد بودن از ویژگی های اهل بیت بود.

ثامر چنعانی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان آبادان گفت : نگاه من به سردار از زاویه ای دیگر است ، سردار را ما از جنگ می شناسیم، سردار به عنوان یک قهرمان بین المللی مقاومت است ، سردار را از بیت المقدس، از خرمشهر و از والفجر ۸ میشناسیم.

او افزود: سردار سلیمانی دارای روحیه ی شکست ناپذیری بودند، فرماندهی سردار سلیمانی در یک اتاق نبود، فرماندهی در صدها کیلومتر عقب‌تر از جبهه نبود ،او گام‌به‌گام با رزمندگان بود ، همیشه به رزمندگان می گفت بیایید و این یعنی سردار جلوتر است ، یعنی در خط مقدم قرار دارد و هیچ وقت به رزمندگان نگفت بروید.

مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شهرستان آبادان در ادامه عنوان کرد: شهید سلیمانی همیشه با استعمارگران درگیر و در حال مقاومت بود.

در این مراسم که با حضور عشایر، بسیجیان و اقشار مختلف جامعه برگزار شد، شاعران چوئبده ای در وصف شهید سلیمانی شعرهایی سرودند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.