سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر تشخیص مصلحت نظام:

سردار سلیمانی در دانشگاه قهرمانان ملی خوزستان پرورش یافت

رضایی گفت: حاج قاسم فرزند خوزستانی‌ها است که در دانشگاه قهرمانان این استان پرورش یافت و به درجه فرماندهی سپاه رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام در آیین اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان او که در منطقه مشعلی اهواز با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور این کلانشهر برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی هم یکی از فرزندان غیور و فداکار خوزستان است.

او افزود: حاج قاسم در دانشگاهی به نام دانشگاه قهرمانان ملی خوزستان درس گرفت، رشد کرد و فرماندهی او در این استان شهیدپرور رقم خورد، در دوران جوانی و هنگام جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس از استان کرمان آمد و درجه فرماندهی را به او اعطا کردند و تا اینکه در شامگاه ۱۳ دی ماه ۹۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رضایی با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا و اسرائیل با نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمنان به دنبال حامی برای رسیدن به قدرت و دستیابی به منافع خود هستند و چندی پیش ترامپ رئیس جهمور آمریکا به صراحت اعلام کرد اگر یک روز از عربستان دفاع و پشتیبانی نکنیم، حکومت آن‌ها ساقط خواهد شد.

دبیر تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: این سخنان ترامپ نشان دهنده باج دادن به کشور‌های همسایه و وابستگی آن‌ها به یکدیگر است، اما وجود شخصیت‌های نظامی برجسته در کشور از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده برای آن‌ها خوشایند نبود، اگرچه ایران هر روز مقاومت‌تر از روز قبل می‌شود و هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع پیشرفت ما شود، البته ما به دنبال صلح و دوستی هستیم.

اولین سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مردم شهیدپرور و ولایمتدار در منطقه مشعلی اهواز با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.