سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیکاری بوشهری‌ها در کنار ذخایر و منابع فراوان

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در استانی از بیکاری صحبت می‌کنیم که از حیث منابع، ذخایر و توانمندی بالقوه هیچ کم و کسری ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم جمیری رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اشتغال استان بوشهر بیان کرد: ظرفیت‌های خیلی مهمی در استان بوشهر وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم استفاده شود.

او، عنوان کرد: کمیته امداد از محل اعتبارات ملی که در اختیار دارد به استان بوشهر توجه بیشتری داشته باشد، با توجه به مطالعات صورت گرفته امکان سرمایه گذاری با سوددهی بالا در این زمینه وجود دارد.

نماینده مردم بوشهر،گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم در استان بوشهر محرومیتشان را در کنار همه ذخایر و استعداد‌های خدادادی استان می‌بینند، این موضوع علاوه بر اینکه بر روی روح و روان مردم اثر منفی دارد مدیران را نیز در تلاش‌ها و پیگیری‌هایشان ناکارآمد و ناتوان جلوه می‌دهد.

او گفت: اشتغال در شرایط اقتصادی کنونی یکی از محوری‌ترین معضلات جامعه ما است. در استانی از بیکاری صحبت می‌کنیم که از حیث منابع، ذخایر و توانمندی بالقوه هیچ کم و کسری ندارد.


بیشتر بخوانید


رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان بوشهر در هر عرصه‌ای توانمند است، در هر نقطه‌ای از این سرزمین زرخیز و دارای پیشینه تاریخی و مبارزاتی، زمینه اشتغال فراهم است در حالی که بسیاری از استان‌های کشور حتی بخش اندکی از استعداد‌های این استان را هم ندارند.

جمیری عنوان کرد: مهم‌ترین شاخصی که می‌تواند کمک کند و از این استعداد‌های خدادادی و این فرصت‌های بسیار ارزشمند به نحو صحیح استفاده شود همکاری، همگامی و همراهی مدیران است که باید با دلسوزی و تعهد به ماموریتی که به عهده آن‌ها گذاشته شده است، واقف باشند.

او بیان کرد: زحمات زیادی کشیده شده است، ولی تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم، باید با اراده‌ای قوی و برنامه‌ای دقیق از این استعداد‌ها و توانمندی‌هایی که در اختیار داریم استفاده کنیم. با توجه به عقب‌ماندگی‌هایی که داریم سرعت بخشی به برنامه‌ها و پیگیری‌هایی که باید صورت گیرد بسیار مهم است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: باید با در نظر گرفتن توانمندی و اهلیت افراد از منابع در اختیارمان برای ایجاد اشتغال استفاده کنیم، برای این کار باید شناسایی دقیقی صورت بگیرد تا فردی محروم را دچار گرفتاری‌های بیشتر در پیچ و خم‌های اداری نکنیم.

جمیری بیان کرد: وظیفه بنده است که در خدمت همه مردم و محرومین باشم و از تمام ظرفیت‌هایی مجلس شورای اسلامی برای همکاری با مدیران استان و ایجاد اشتغال آبرومندانه استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.